Παρουσίαση

     Zoom-Zoom: Η Mazda ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη έκφραση κατά την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου της νέας γενιάς μοντέλων της εταιρείας, του εξαιρετικού Mazda6, το 2002. Το Ζoom – Ζoom ουσιαστικά εκφράζει την αγάπη της κίνησης (the love of motion) και χρησιμοποιείται κυρίως από τα παιδιά, τα οποία μιμούνται τον ήχο του κινητήρα. Η παραπάνω έκφραση είναι το βασικό slogan της Mazda και αντιπροσωπεύει τον απόλυτο στόχο της εταιρείας: να προσφέρει στους πελάτες, οι οποίοι δεν έχουν ξεχάσει αυτήν την αγάπη της κίνησης που ένοιωθαν από παιδιά, μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης.

    Τώρα η Mazda παρουσιάζει το νέο Mazda2, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε, σε ολοκληρωμένη μορφή, στην έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2007. Το νέο Mazda2 δεν είναι ένα μοντέλο το οποίο απλά αντικαθιστά το υπάρχον Mazda2, αλλά είναι το πρώτο από μια νέα γενιά μοντέλων Mazda. Αντικατοπτρίζει όχι μόνο το πάθος του Zoom-Zoom αλλά συνδυάζει διάφορα χαρακτηριστικά τα οποία έχουν καταγραφεί ως αιτήματα από πελάτες σε όλο τον κόσμο. Ο κυρίως σκοπός της παραπάνω έρευνας ήταν η απόλυτη αξιοποίηση του DNA της Mazda – όπως η Ξεχωριστή Σχεδίαση, η Εξαιρετική Λειτουργικότητα και η Αμεσότητα στην Οδήγηση και στις Επιδόσεις - και η περαιτέρω ενίσχυση της ποιότητας οδήγησης, από την άποψη της άνετης κύλισης και ηχομόνωσης, όπως επίσης και της τήρησης των παγκοσμίων προδιαγραφών ασφαλείας και προστασίας του περιβάλλοντος. Το νέο Mazda2 αντιπροσωπεύει απόλυτα την εξέλιξη του Zoom-Zoom.

     Κατά την εξέλιξη του νέου Mazda2, η Mazda διερεύνησε την παγκόσμια αγορά των μικρών (compact) αυτοκινήτων, όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος, και προσπάθησε να κρατήσει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για ένα μικρό αυτοκίνητο. Τα χαρακτηριστικά αυτά περιλαμβάνουν: την αυξημένη οικονομία καυσίμου, η οποία είναι ιδιαιτέρα σημαντική όσον αφορά στο κόστος χρήσης και στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, την ευελιξία και την χρηστικότητα του μοντέλου, τις δυναμικές επιδόσεις των αυτοκινήτων Mazda, τα οποία προσφέρουν απολαυστική και άνετη οδήγηση, όπως επίσης και την μοναδική σχεδίαση που «τραβάει» τα βλέμματα. Ενώ πολλοί κατασκευαστές «μεγάλωσαν» τα μικρά τους μοντέλα, η Mazda κατόρθωσε να μειώσει το μέγεθος του νέου της μοντέλου και ταυτόχρονα να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών της μικρής κατηγορίας βελτιώνοντας επίσης και την ασφάλεια.

     Συνολικά το νέο Mazda2 είναι ένα αυτοκίνητο πόλης το οποίο είναι άνετο και ασφαλές στην οδήγηση, με έντονα τα χαρακτηριστικά του Zoom-Zoom. Παράλληλα είναι προσιτό αλλά και οικονομικό στην καθημερινή χρήση, με εξαιρετική οικονομία καυσίμου, προσφέροντας συγχρόνως πλεονεκτήματα μεγαλύτερων μοντέλων.