Παρουσίαση

  Mazda6 δεύτερης γενιάς

 Το νέο Mazda6 έρχεται να αντικαταστήσει ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της Mazda, το Mazda6 πρώτης γενιάς. Το απερχόμενο Mazda6 παρουσιάστηκε το 2002 και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της νέας γενιάς "Zoom-Zoom", σημειώνοντας ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία παγκοσμίως.

      Η καθολική αποδοχή του μοντέλου μεταφράστηκε, εκτός από την εμπορική του επιτυχία και σε 130 Διεθνή βραβεία, όπως για παράδειγμα:

  • Αυτοκίνητο της χρονιάς 2003 στην Ιαπωνία.
  • 2η θέση στο Αυτοκίνητο της χρονιάς 2003 για την Ευρωπαϊκή αγορά.

       Το νέο Mazda6 είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της νέας εποχής "Zoom – Zoom" μοντέλων Mazda, μετά το Mazda2, και έρχεται να εξελίξει την ήδη επιτυχημένη συνταγή του προηγούμενου μοντέλου, η οποία ήταν η εξής:

  • Συνδυασμός εξαιρετικών διαθέσιμων χώρων, προσιτής τιμής, & πλήρους εξοπλισμού (βασικά ζητούμενα της κατηγορίας των μεσαίων οικογενειακών).
  • Sport σχεδίαση.
  • Δυναμική οδική συμπεριφορά.

      Η κατασκευή και η εξέλιξη του νέου Mazda6 δεν περιορίστηκε σε κανέναν τομέα. Οι μηχανικοί, χωρίς να αλλοιώσουν τα ήδη επιτυχημένα χαρακτηριστικά του προηγούμενου Mazda6, ενίσχυσαν την εμφάνιση του αυτοκινήτου, την αεροδυναμική & την οδική συμπεριφορά, ενώ ταυτόχρονα βελτίωσαν εξαιρετικά το επίπεδο της ποιότητας κατασκευής.

      Η φιλοσοφία εξέλιξης του νέου Mazda6 διαμορφώθηκε έτσι ώστε να προσφέρει στους πελάτες τις παρακάτω βασικές αξίες:

  • "Συναισθηματικό δέσιμο & Sport αίσθηση" χάρη στην ελκυστική σχεδίαση και τα υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης που χαρίζει στον οδηγό.
  • "Μοναδική εμπειρία οδήγησης¨ χάρη στην ποιότητα κατασκευής και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
  • "Ολοκληρωμένο σε όλα τα επίπεδα" διότι διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, άνετους προσφερόμενους χώρους, δυναμική σχεδίαση και φιλικότητα στην καθημερινή χρήση.

      Ο συνδυασμός των παραπάνω αξιών στοχεύει στη δημιουργία ενός δυνατού "δεσμού" μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα μια στενή φιλία, σχέση η οποία ονομάζεται στα Ιαπωνικά Kizuna.